Nem tudom, hányan tudjátok, de ma, vagyis október 28-án az animáció világnapját ünneplik szerte, így mint olyan, mi is megemlékezünk erről a jeles eseményről. Ennek alkalmából egy igazán különleges kisfilmet hoztam nektek a Studio 4°C berkeiből. A "Haru wa Kuru", avagy "A tavasz eljő" címet viselő, alig 5 perces kis szösszenet érdekessége, hogy a Johnnie Walker whisky reklámjaként készült és a közismert "Keep Walking" szlogent ábrázolja a maga formájában. A többek között a Tekkon Kinkreetet és a Batman - Gotham lovagját is már jegyző Nishimi Shoujirou, rendező mindezt egy teljesen néma, ámbár annál szürreálisabb animációval keltette életre Yamamoto Seiichi zenéjével karöltve. Mindez a bizonyíték az animáció fontosságára és kifejezőerejére.
Remélem, nektek is elnyeri a tetszéseteket, jó szórakozást hozzá!